cursa poble sec¿Cómo llamar a una cursa en la que uno queda en una posición bastante decente (nº 76 de la general), con un tiempo aceptable para 5 km (21’45’’) sin cansarse en absoluto?

¿Y una organización que al poco tiempo de acabar te envía un SMS indicándote: “CURSA POPULAR DEL POBLE SEC, RESULTADO PROVISIONAL, VIDAL CANELLAS DANIEL, Tiempo: 21:45 Puesto: 76” que uno puede leer tranquilamente en la cama?

poble sec

Pues perfecto… si no fuera… porque el leerlo en la cama no obedeciera a que no estaba descansando de la carrera, sino del baile de ayer, cosa que ha provocado que… ¡no me presentara a la carrera!.

¡Aún así, he quedado el 76! como decía Helenio Herrera “ganar sin bajar del autobús”.

Publicar un comentario

  1. Pot haver-hi una explicació... a la de la Floresta han esperat fins darrera hora a veure si apareixies (havien passat el límit d'inscrits i no volen crear excepcions) i finalment han fet deixat córrer una altra persona en el teu lloc. Potser a Poble Sec ha passat el mateix i, directament, t'han suplantat :)

    ResponderEliminar
  2. Sí, de fet em sap greu... A la floresta estava apuntat i era la meva primera opció de cursa. Al Poble Sec em van apuntar (era el meu barri). Però per cansanci i obligacions vàries d diumenge al matí, al final cap de totes dues :(

    Com et va anar la cursa?

    ResponderEliminar
  3. Bé, vaig fer un temps correcte per la duresa (et puc jurar que era la més dura que he fet... amb veritables murs de 200 metres).I la meva classificació, més o menys per la meitat,q ue en una cursa amb alta proporció de gent amb xip groc (entrenats), estic satisfet. Ara bé, suposo que trigaré un parell d'anys en tornar.

    ResponderEliminar

Gracias por tus comentarios, críticas, ideas, sugerencias, inquietudes.
Sin tus aportes, todos himajinamos menos.

(c) Daniel Vidal. Con la tecnología de Blogger.
 
Top